fredag 8 januari 2010

Judo!


Vi har varit bortkopplade ett tag nu och det är inte på grund av jul och nyår och sådana grejer. Nej, det beror helt och hållet på att vi här på kontoret har svalt den rådande judotrenden med hull och hår. Ja, shit, vad vi har hållit på med judo!
Jag har sovit riktigt dåligt senaste tiden, på grund av att jag kört judo i klart manisk utsträckning och jag blir alldeles "stissig" och "stressad"av all jävla judo!

Häromveckan var vi ett gäng på kontoret som deltog i en "stor" nyårstävling. Det gick riktigt bra får jag väl lov att säga. Trea kom jag. Fast vissa säger att det var en svag placering med tanke på att jag kör ihop med den supergulliga nya killen på kontoret som jag jobbar så bra ihop med. Och ja, lite klen placering kanske med tanke på att vi alltid är två mot en.
Tävlingsledningen var inte beredd på att vi körde som duo och dom kunde inte finna något regelverk som förbjöd det. Så vi körde på och det gick som sagt riktigt bra.

Ja, vi trivs väldigt, väldigt bra ihop, jag och den nya supergulliga killen! Vi är ett team, verkligen ett riktigt team.