fredag 5 juni 2009

Jag har blivit jätteliten!


Igår efter en lång härlig dag i skogen kom jag hem och kände att jag ville kroppsvårda mig själv. Så då plockade jag fram min suveräna Face Scrub från Clinique For Men som jag köpte för endast 215 kronor på Beauty Planet häromdan. 
Men jag nöjde mig inte med att "skrubba" ansiktet utan tog hela tuben över hela kroppen, och trött som jag var så somnade jag med hela "skiten" på. 
När jag vaknade kände jag hur hela huden, ja, hela kroppen, liksom stramade, men tänkte inte mer på det.

Men sen när jag kom till jobbet och skulle till att börja jobba, insåg jag att jag hade krympt och det ganska rejält!
Skrivbordlampan var helt plötsligt en "bjässe". Och mitt skrivbord såg ut som frihamnen i Stockholm!

Och här sitter jag nu. Jätteliten utan nåt att göra. 
Skit, alltså.