lördag 24 december 2011

I only wanted something else to do but hang around























- Ser du om det kommer nån?
- Nä. Inte du heller?
- Nä.
- Synd. Jag är lite sugen på skinka och senap.
- Ja, faktiskt jag med.
- Och några köttbullar skulle inte vara så dumt heller.
- Och sill.
- Mmm.
- Du ser ingen nu heller?
- Nä.
- Jäkla skit.
- Hmm.
- Jag är faktiskt skithungrig.
- Jag med. Och stel i armarna.
- Hur länge har vi hängt här?
- Rätt länge.
- Det var uppesittarkväll när vi kom hit.
- Ska vi pinna vidare?
- Vart då?
- Vet inte.
- Ska vi kolla om det händer nåt på Åhléns?
- Vi har ju hängt där hela veckan.
- Jo, jag vet. Men jag är faktiskt helt slut i armarna. Vill hitta på nåt.
- Okej då, vi drar till Åhléns då.
- God jul, förresten.
- Tack.

Den i särklass tjusigaste bilden av alla världens spring 2012-kampanjbilder. Så klart en fin blinkning åt George Hoyningen- Huenes klassiskt snygga strandhängsbilder. Och vi som var på vippen att säga att Karl Lagerfeld är en fjant. Jaha, vi hade redan sagt det. Never mind, thing's can only improve.