torsdag 25 februari 2010

Ny man vid rodret: Isse Bonita


Hej på er alla, nu krävs det ett rejäla krafttag här. Jag har under en tid följt den här "internetsidan" och kommit fram till följande:
1. Jag har inte skrattat en enda gång. Och då ska det tilläggas att jag har lätt för att skratta. Snarare har jag blivit förbannad för att "internetsidan" inte hållet måttet.
2. Jag fattar ingenting. Och då ska det tilläggas att jag har ganska hög IQ.
3. Musiken som rekommenderas är antingen livlös och dödslängtande eller fantasilös och skum. Och då ska det tilläggas att jag är allätare vad det gäller musik. Rockrock, soulrock, discorock, dj-rock, allt!
4. Dom hänger inte med. Och då ska det tilläggas att jag hänger verkligen med. Dubstep, skrynkliga skjortor, badmode, mm.
5. Dom visar massa bilder på gamla kärringar. Varför? Det finns unga pigga glada tjejer.

Jag heter Isse Bonita och har alltså blivit tillfrågad att ta över den här "skiten". Jag har varit dum nog att tacka ja, trots att endast en mor kan tro på det här, ursäkta ordvalet, "mongoprojektet".
Men jag vill ge det en chans.
Jag tror att mitt arbete med mitt aktiebolag som satsar på (försök till) massturism till Mallorca under dom sämre månaderna kan vara nyttig erfarenhet. All skit går att sälja. Dumpa priserna och folk handlar. Flyg dom till en jävla ö för nästan inga pengar och dom gör det igen och igen. Vad gör det att man ligger på stranden och huttrar när det är billigt?

Med det i åtanke ska vi få den här "internetsidan" att komma nån vart.
Nu ska jag dricka några öl. Om det är gravöl eller segeröl är svårt att säga.
Vi ses och vi hörs, var så säkra!
///Isse Bonita