lördag 3 januari 2009

Bloggen testar narkotika och berusningsmedel!



Den här gången har vi testat öl och cigg. 
Smaken på ölen var angenäm med viss beska, inte alls som cider eller liknande. Behaglig temperatur, inte för varm, inte för kall. Ciggen var lite "svår" att hålla i, och längst fram blev det varmt men det var ingen fara för att man skulle "bränna sig". Upplevde viss "irriterad" känsla i halsen, men på det stora hela var det ganska "gott". Svårbeskriven smak.
Efter ett antal öl upplevde jag viss yrsel och noterade att jag började sluddra. Började nu röka väldigt många cigg. 
Efter ytterligare öl började jag bli otrevlig och snubblade även vid ett tillfälle. Nu var alla ciggen slut.
Jag tog en öl till men mådde nu riktigt dåligt och efter det minns jag ingenting.
Väcktes av en poliskonstapel i illasittande "jacka" (vilket jag också påpekade).
Trots allt var helhetsupplevelsen ganska trevlig (om än med ett något "snörpligt"/oklart slut), så betyget får bli 3 av 5.
Nästa gång testar vi Kikkoman-soja och flaskvin.