tisdag 2 februari 2010

Tjejgubbe


Sista tiden har jag upplevt något mycket obehagligt. Jag har nämligen börjat tänka, göra och säga tjejsaker! Ofta är det ingen som märker nåt, men vid vissa tillfällen skenar det hela i väg fullständigt.
Som på den festliga bjudningen hemma hos en av de yngre killarna på kontoret igår. Till att börja med så stod jag och drack jag vet inte hur många caffe latte under första två timmarna! Sen när jag väl började dricka skumpa blev jag superberusad och snackade bara om snygga strumpbyxor och män med kraftig benstomme som jag "dansat" med på sista tiden. Helpinigt!
Jag dricker ju vanligtvis, alltså som man, bara frappé di caffè och "dansar" bara med små litterära män och iklär mig bara helt vanliga leggings.
Men allra konstigast är att jag fattar så otroligt trögt nu med "den här tjejgrejen". Vanligtvis fattar jag ingenting, men nu fattar jag alltså trögt istället! Helknäppt.
Snälla, låt mig slippa detta superpiniga!