fredag 19 februari 2010

Freddie tonight


- Hmmmmm, tjena. Tjeeeeeeeeena....jo, eh, vad heter det...jo, jag tänkte spela lite plattor här ikväll och...eh...oooooo...asså. Jo, men alltså, musik. Jag tycker musik är helskönt! När jag och Filla är hemma själva då asså vad heter det lyssnar vi på supermycket skön musik...pop, jazz, rock, synth...YOU NAME IT! Och eh, ibland alltså dansar vi, ibland solo ibland par och...eh...vad heter det...shit...jag är så jävla full! Men innan jag kinesar vill jag verkligen höra nåt skönt. Nån tysk synt. Eller nåt om USA eller Europa eller om typ Filla. Shit! Shit, vad det snurrar! Men nu i alla fall, synt...mmmmmm...va fan är skivorna då?...okej här....vad är det här för skit då...? Okej, den här är bra, den här är skitbra! Jag spelar den nu, sen kinesar jag här på golvet, okej? Nu...