torsdag 18 februari 2010

Broschen


Jag dejtar sedan en tid en tjej och som tur är har jag fått lära mig diverse dejtingknep. Det viktigaste jag lärt mig är att man ska överglänsa så mycket det går.
Så på alla hjärtans dag häromveckan slog jag till med att göra en enorm brosch i guds alla färger, som är så stor och otymplig att hon är tvungen att stå och "hänga" vid ett specialbyggt podie när hon har den på sig, annars ramlar hon och slår förmodligen ihjäl sig.

Senare samma dag när vi hos henne hade middag med några av hennes bekanta, försvann hon helt, så att säga, hon var ju i rummet bredvid där podiet stod. Hon fick inte en endaste kommentar eller fråga eller ens ett hej eller hur mår du, utan alla var helt upptagna med att fråga hur jag hade gjort den enorma broschen i guds alla färger.
Men jag såg hela tiden till att hon i alla fall hade nåt att dricka. Fast det fick heller inte bli för mycket alkohol för då skulle hon bli full och kanske ramla omkull och få den enorma broschen
över sig och skulle då säkerligen slå ihjäl sig.

När vi senare på kvällen gick och lade oss mådde jag riktigt, riktigt bra. Jag mådde så bra att jag till och med helt glömde bort henne där vi låg, och jag började planera nästa steg för att överglänsa.
Jag känner att det här kan växa till nåt riktigt stort och starkt. Ja, faktiskt känner jag giftastycke!