tisdag 8 december 2009

Ny photoshop-skandal!


Jaha, då var det dags för ännu en photoshopskandal efter Ralph Lauren-annonserna och W:s Demi Moore-omslag. Och den här gången är det jag som drabbats.
Häromdan när jag var och föreläste om "Lust och olust", och trollade, för några busschaufförer i Borås, så blev jag fotad för att dom skulle skriva lite om föreläsningen på sin hemsida och ville ha med en bild, för det, som dom sa, "ser ju så trevligt ut".
Men när jag ett par dar senare surfade in på nätet och skulle kolla vad dom skrivit, blev jag alldeles förfärad! Dom hade photoshopat bort allt jag hade utanför hängslerna! Till råga på allt så löd bildtexten "...var inte alls så fläskig som ryktet gjort gällande."
Det här känns inte alls kul. Jag älskar min kropp och hoppades att andra gjorde det också. Utan några ingrepp!