måndag 14 december 2009

Min söndag:


14:00
Vaknar, riktigt jäkla slut. Går upp och steker några korvar. Ögnar igenom veckans post, oftast inget roligt. Lägger mig igen, somnar om.

16:00
Börjar vakna till. Om jag orkar så kollar jag på lite tv. Om jag inte orkar, somnar jag om igen.

18:00
Steker upp några korvar. Gärna bröd till, ketchup om det finns. Tar på mig nya kläder. Rena, om sådana finnes, annars "bara" nåt snyggt. Kolla på lite tv. Kanske steker jag upp ytterligare nån korv.

21:00
Busringer lite. Mest brukar jag bara skrika. Ibland rabblar jag recept på olika lyckade korvanrättningar.

22:00
Lite småhungrig. Steker oftast upp några korvar. Gärna senap till. Kollar igenom posten en gång till för att se ifall jag missat nåt roligt, vilket jag oftast inte har.

23:00
Går ut en stund på balkongen för att få lite "luft" och för att se om det händer nåt kul, men det brukar vara "ganska" lugnt.

24:00
Knyter mig. Steker gärna upp några korvar att ha vid sängen, då jag brukar vakna ett par gånger under natten, lite småsugen. Somnar och drömmer oftast om oro och döden.