fredag 11 december 2009

Boksläpp!


Det här var en kul överraskning idag! Tjejerna på kontoret har tisslat, tasslat och fnissat en längre tid. Ja, dom har pekat finger också.
Och idag kom dom fram och sa, att idag blir det fest, för idag är det boksläpp!
Och helt otippat har dom skrirvit en bok om mig!

I ärlighetens namn har vi aldrig haft särskilt mycket kontakt eller ens småpratat eller setts utanför jobbet. Jag har ganska mycket känt att vi "inte spelar i samma lag". Men tydligen hade jag fel, för nu har dom skrivit en bok om mig!
Jag har inte läst den och det har dom också sagt upprepade gånger, "du får inte läsa den!!" Och sen har dom skrattat. Eller fnissat.
Tror ändå jag ska smygläsa den ikväll.

Festen var jättejättekul och alla ville bli fotade tillsammans med mig.
Kanske allt vänder nu!?