torsdag 1 oktober 2009

Min tjej, puts väck!


Hej du där, har du tid en stund?
jag vill bara berätta att det här är, ursäkta OM JAG SKRIKER, MEN JAG HÖR LITE DÅLIGT, OCH DÅ BLIR DET IBLAND ATT JAG PRATAR OMOTIVERAT HÖGT, MEN NU VET DU VARFÖR, IFALL JAG GÖR DET.
MEN I ALLA FALL, DET HÄR ÄR MIN TJEJ, DET ÄR HON PÅ BÄGGE BILDERNA FAST PÅ DEN ENA TITTAR HON ÅT ETT HELT ANNAT HÅLL OCH PÅ DEN ANDRA RAKT FRAM SÅ DÄRFÖR SER HON HELT OLIKA UT PÅ DE BÅDA BILDERNA. OCH SÅKLART, SÅ HAR HON ETT PAR RIKTIGT "HEJIGA" HÄNGSLEN PÅ DEN ENA BILDEN. OCH... VA? SKRIKER JAG NU? Oj, ska försöka prata lite tystare. Okej, var var jag? Just, det, det här är alltså min tjej. Så här ser hon ut, fast är såklart mycket, mycket större såklart, det här är ju bara bilder. Och så är hon ju mycket, mycket tjockare också. Jag menar, så här smal kan man ju inte vara! Då syns man ju inte i profil! Men nu ÄR HON BORTA! JAG HITTAR HENNE INTE! HON ÄR PUTS VÄCK. SÅ HAR DU SETT HENNE HÄR NÅNSTANS? INTE FÖR ATT JAG VET OM HON ÄR HÄR NÅN STANS. MEN MAN KAN ALLTID CHANSA. OCH...VA? SKRIKER JAG NU IGEN? Okej, Jag försöker prata tystare och...Va? Pratar jag forcerat trots att jag ser så lugn ut? Okej, då ska jag försöka prata lugnare också.
Ja,i alla fall, hon är väck. Puts väck.
Men hon kan sjunga så himla, jäkla, sjutusans bra. Hon har en så kallad "riktig pipa". Ibland när hon sjunger när jag inte är BEREDD PÅ DET SÅ HAR JAG FLERA GÅNGER BAJSAT PÅ MIG! JA, JAG VET ATT DET LÅTER BÅDE KONSTIGT OCH KUL, MEN SÅ ÄR DET.
MEN SÄG GÄRNA TILL OM DU SER HENNE. FÖR JAG TYCKER OM HENNE SÅ MYCKET. NÄSTAN LIKA MYCKET SOM MACKAN KRUNEGÅRD SOM ÄR MIN KILLE. SÅ ÄR DET, MAN MÅSTE HA EN KILLE OCH EN TJEJ. DÅ BLIR DET JÄMTSTÄLLT HEMMAVID. VARANNAN VECKA STÄDAR HAN OCH VARANNAN VECKA HON. OCH SAMMA MED TVÄTTEN OCH DISKEN OCH ALL SKIT OCH JAG SER VERKLIGEN TILL ATT DOM GÖR LIKA MYCKET. SÅ DÄRFÖR...VA? Jaha, högt igen. Jo, så därför måste jag hitta henne nu för just nu får Mackan jobba "häcken av sig" och det är inte rättvist.