Ja, det är i alla fall vår gissning. Vi trodde ju att hans inhopp som creative och art director på Arena Homme+ i höstas var en engångsgrej, men tydligen var det inte så, för i nya numret är han där igen. Och vi blir så glada att vi blir alldeles mjuka i hela kroppen och det känns som... när mamma och pappa kommer hem!
Till råga på allt ser det underbart fantastiskt fint ut, ja, ännu bättre än förra numret.
Det är stramt, plockigt och detaljrikt på samma gång.
Han lägger gärna till den där extra lilla grejen, den där grejen som alla andra inte kan lägga till eller inte vågar lägga till för då, tänker dom, blir det stökigt.
Modejobbens vinjetter är det snyggaste sedan...Ja, dom där Hendenhös. Öppningarna till modeblocken The Dream Academy, It Couldn't Happen Here och Shine So Hard är så jubelsnygga att vi tar av oss kläderna, klipper sönder dom och sätter hos på huk och spelar tvärflöjt till kossorna kommer hem.
Och det är skönt att han inte är tvingad att gå tillbaka att göra tidning för att det inte erbjuds honom några andra jobb. Med ny snygg profil för BBC (kolla till exempel in de snygga och enkla piktogrammen) och rektorstjänst för Department of Communication Art & Design på Royal Collage of Art, så råder det ingen brist på världens visade uppskattning för honom just nu.
Att han till listan "för-alltid-världsviktiga-tidningsjobb", som alltså redan innehåller The Face (1980-1986) och Arena (1986-1990), nu år 2010 kan lägga till ännu ett magasin är ju så klart helt fantastiskt.
Och som en bonus får du dessutom ett härligt snyggbögigt Bruce Weber-reportage på 38 sidor.
Ska du bara köpa en tidning i år så är det denna du ska köpa (om du frågar oss, vilket du i och för sig inte gjorde).