tisdag 3 mars 2009

Vårt Nya Hem fyller vi med sång och musik!


Äntligen fix färdigt i Vårt Nya Hem! Nu har vi kommit till rätta, jag och min älskade Mats the keyboard player. 
Vi har inte sovit en blund på 78 timmar! Vi börjar se ganska konstiga saker som ingen annan ser! Men vi forsätter ändå med det som ligger oss varmast om hjärtat, nämligen sång och musik! Alldeles för oss själva i Vårt Nya Hem som vi fyller med Sång och Musik! Och innan varje sång säger jag "Mats the keyboard player, den här är för dig"
Men ibland när jag blir lite sur på Mats the keyboard player, när han spelar fel, då tillägnar jag istället sångerna den lilla träkyrkan vi satt upp på väggen eller den fina giraffgardinen vi har invid scenen eller så sjunger jag helt enkelt för mitt fina bruna skärp. Sång är till för alla, alla, alla och nu är jag väldigt, väldigt, väldigt yr!