måndag 2 november 2009

Ny medarbetare: Fjollräven!


Tjenare, alla "där ute"!
Ja, det är jag som är Fjollräven. Jag kommer att hjälpa till här på bloggen och hoppas få upp lite "flow" på "skiten".
Jag kommer att skriva om sånt jag gillar vilket innebär träning, shopping, väskor, kolsyrat vatten, skidor, renhållning, diverse danser, tjejevents, eventtjejer, min fina ryggsäck, min jättestora termosmugg som jag alltid har med mig, klubbkultur, rätt och fel inom jeansmodet, renoveringsarbeten, trolleri, cd-skivans vara eller icke vara, invandring, fjollvandring, rättstavning och maträtter du fixar på max femton minuter.

Blogging är inget jag pysslat med tidigare men jag känner mig väldigt sugen och det brukar räcka långt (ni kan få några telefonnummer till ett gäng tjejer om ni vill ha referenser!).
För mig är "nätet" en mötesplats, ett slags diskotek, eller "danshak" som många säger nu för tiden. Skillnaden är att på "nätet" behöver man inte röra sig rytmiskt.

Ja, då är det väl bara att köra då! Om det inte slår väl ut, kan jag ändå glädja mig åt en ny mailadress, för mailadresser är nåt jag tycker är störtkul och jag har faktiskt en samling på närmre 25 000 adresser! Att registrera mailkonton var något jag låg i framkant med när det "begav sig", och jag har därför lyckats skaffa mig toppadresser som korv@hotmail.com, gratis@yahoo.com och somattliggamedenhast@hotmail.com.

Vi hörs!