torsdag 12 november 2009

Fjollrävens europatripp!


Tjena, tjena! Fjollräven här igen. Vill bara säga att jag kommer köra livesändningar från min europaresa via mobilen varje dag fram till jul. Jag kommer att prata om var man äter gott, var man tjackar bäst jeansbyxor, var liggen finns, vilka språk dom pratar i olika länder och framför allt var dom snygga killarna bor.

Just nu befinner jag mig i Dortmund och kvartar hos en supergullig kille som har lärt mig en massa saker (massage m m) och som även jag lärt en del (grilla m m).
Imorgon bär det vidare, vart vet jag inte. Jag ledsnade på allt och bara drog och bestämde mig för att "leka vinden", ni vet den som far hit och dit.

Mamma ringde mig för en stund sedan på mobilen och frågade "är du lycklig, då?". Jag svarade utan minsta tvekan "ja, jag är superlycklig."