söndag 27 september 2009

Vem i h-e?!?!


Okej, jag var bara iväg en kort sväng nu på kvällen och då undrar jag vilken sjuk människa det är som har varit inne i min bostad och lagt en vhs-kopia av Irwin Winklers helt suveräna Nätet från 1995 med Sandra Bullock, Jeremy Northam, Dennis Miller, Diane Baker, Wendy Gazelle, Ken Howard, Ray McKinnon, Daniel Schorr, L. Scott Caldwell, Robert Gossett, Kristina Kroft, Juan Garcia, Tony Perez, Margo Winkler, Gene Kirkwood, Christoper Darga, Charles Winkler, Julia Pearlstein, Rick Snyder, Gerald Berns, Tannis Benedict, Vaughn Armstrong, Wren T. Brown, Lynn Blades, Israel Juarbte, Julia Vera, Lewis Dix Jr., Lili Flanders, Adam Winkler, Brian E. Frankish, Wanda-Lee Evans, David Winkler, Kerry Kilbridge, Roland Gomez, Melvin Thompson, Rich Bracco, Lucy Butler, John Livingston, Cam Brainard, Dennis Richmond, Elaine Corral Kendall, Alfredo López, Thomas Crawford, John Cappon, Barbara Abedi, Kevin Brown, Hope M. Parrish, William Bell, Danny Breen, Andrew Amador och Melissa Bornes på min säng??! Vänligen avlägsna den snarast, då jag inte har någon vhs-spelare.