onsdag 9 september 2009

Modehaggan på kontoret!


Åh, så arg jag blev på en av de nya tjejerna på kontoret idag!
Hon hade varit i Stockholm några dagar och kom typiskt nog tillbaka till kontoret med lite för korta byxor och snygga glasögon med fönsterglas. Och jag blev så irriterad på henne att jag ville döda henne!
Så jag sa till henne "kom in och provsitt min helt otroligt ergonomiska skrivbordsstol!" Och det gjorde hon. Och just när hon skulle till att säga "ja, den här stolen var verkligen superergonomisk! Var har du köpt dom här dundersnygga kuddarna som du spänt fast med billiga skitskärp från Åhléns?", tog jag grepp om hennes svettiga hals och skulle precis döda henne när det från radion började strömma ut massa musik av Michael "Taco" Jackson. Och då blev jag så väldigt ledsen och släppte greppet om hennes svettiga hals och skrek till henne "gå, gå , gå och kom aldrig igen!"

När jag ska jag komma över hans död, död, död??!
Aldrig, aldrig, aldrig eller??!