tisdag 22 februari 2011

Bus



Jag känner verkligen att vi måste få igång glädjen här på kontoret nu. Ja, vi är alla trötta på vintern nu, men det är bara att köra på och "gilla läget".

Så jag är glad att jag var "på gång" idag. Jag busade bland annat med nya tjejen här på kontoret. Hon är verkligen glad, framåt och kul. Kommer inte på vad hon heter bara. Men det spelar ingen roll. Jag busade med henne i alla fall.
Smög upp bakifrån, höll för hennes ögon och frågade "gissa vem det är, gissa vem det är?!" Och hon gissade rätt varje gång!
Tror faktiskt hon tyckte det var kul varenda gång också, och då "körde" jag det ändå en 20-25 gånger idag.

Sen kom jag på när jag gick hem, att jag av någon anledning inte hade tvättat händerna en endaste gång på hela dagen! Och då hade jag ändå varit på toaletten rätt många gånger (körig i magen), råkat kladda med kaviartuben, spillt makrill i tomatsås på händerna och blött rätt kraftigt (efter att ha slintit när jag öppnade makrillskonserven).

Det var nog därför hon gissade rätt alla gånger: Hon har bra näsa!