onsdag 2 juni 2010

Hål.


Hej.
Jag är ny.
Här.
På bloggen.
Jag ska skriva här. Om.
Jag känner för det.
Han den gamle gick.
Stack iväg alltså. Dom skickade iväg honom.
Till döden.
Asså.
Jag är ny.
Här.
På bloggis.
Annars skriver jag på lite mer
contemporary homepages.
Många kallar mig Micke.
Jag vet inte.
Varför. Jag är Fashion, Micke Fashion.
Kanske därför. Alltså.
Jag vet inte.
Jag är ny.
Här.
På bluggo.
Shit.
Jag är trött.
Går och lägger mig.
Mina fötter är blöta.
Hade dom i vattnet.
Skorna med. Dom jag köpte på macken.
Och strumpisarna som jag köpte på Gina Tricot.
Allt.
I vattnet.
Blev blött.
Jag är trött.
Lägger.
Mig.
Jag är ny.
Här.
Blogg är egentligen.
Ute.
Efter sommaren lägger jag.
Av.
Fan.
Blöt upp till knäna nu.
jag får ju inte tummen.
Ur där bak.
Helblöt.
Helt slut.
Varit ute.
Tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och idag.
Och sen handlat.
Massor.
Strumpor på Gina Tricot.
Och åt lite mat igår. Jag är.
Matt.
Och alldeles blöt.
Upp till knäna.
Strax ovanför.
Jävla skit.
Jag är supersupersupertrött.
Men jag är
bloggare.
Jag jobbar som.
Bloggare.
Jag är blöt.
Ända upp till låren.
Jävla.
Skit.