måndag 25 januari 2010

Köp alla officiella Love 2010-souvenirer redan nu här på bloggen!

Vi har blivit utsedda till officiella återförsäljare av samtliga souvenirer framtagna till det där bröllopet mellan kronprinsessan Victoria och han Daniel. Ett trevligt "arr" som fått namnet Love 2010.

Det är ett helt suveränt sortiment som finns till försäljning från och med idag. Samtliga produkter är baserade på drömmar som det snälla paret drömt sedan förlovningen den 24 februari förra året. Samtliga produkter levereras i tillräckligt stor, praktisk och designad kasse av enklare sort.

Givetvis har alla produkter den designade loggan (designad av en designer) i snyggt tryck på lämplig plats (enda produkten som saknar loggan är dildo-setet, då loggan är tryckt med vattenlöslig färg).

Nedan följer lista på produkter som finns till försäljning redan nu.

Hårt stål
Victoria: "Dom här kan man ha till supermycket. Men jag använder dom mest när jag är ensam. Eller själv. Eller vill må bra".

Sköldpaddan
Daniel: "Jag drömde att jag var en sköldpadda och det var nån annan padda som simmade med mig men det var inte Victoria, tror det var hennes syrra eller morsa. Det var soft. Sen har jag rätt ofta velat vara kapten på nåt slags skepp, så därav "ratten"."

Sköldpaddan & Snigeln
Daniel: "En annan kväll drömde jag att jag var en sköldpadda och att Victoria var en snigel. Jag försökte komma till, men hon sa hela tiden att hon hade mycket att göra, fast hon bara låg där och gäspade."

Lerhuset
Daniel: "Jag drömde att jag bodde i ett lerhus. Sen började det regna skitmycket och jag låg och sov och hela huset liksom smälte och jag dog. Som tur var så var inte Victoria hemma utan hon var tydligen ute och drack öl med nåt bloggäng och sov över hos deras Ledare."

Modetröjan
Daniel: "Jag tycker kläder är skönt att ha på sig, men jag är så att säga inte superintresserad av det. Men en kväll drömde jag mode i flera timmar! Och mitt i drömmen uppstod den här praktiska kortärmade tröjan. Jag gillar speciellt färgerna och det fräcka blommönstret. Blommorna drömde jag nog för att jag var väldigt kär i Viccan. Men när jag berättade drömmen för henne på morgonen fattade hon ingenting."

Noshörningen
Daniel: "En natt drömde jag att jag var en noshörning gjord av glas! Helskumt men fint. Jag lufsade omkring på savannen och alla bara glodde såklart!"

Designtrolldegen
Victoria: "Vår familj är verkligen superintresserade av design, mode och jakt. I just den här drömmen var jag bara intresserad av design. Och jag gillar deg. All slags. Fast just den här natten gillade jag trolldeg allra mest och då gjorde jag massa designerobjekt med den och jag valde att färglägga dom med så kallade trendfärger. Det blev snyggt."

Träprylen
Daniel: "Det här var en superkort dröm jag hade när jag powernappade en dag efter frukost. Det bara blixtrade till framför mig: en träbit, ganska liten, hyvlad. På den två runda träbrickor med varsitt kryss på. Senare på dagen gjorde jag en själv och gav till Victoria som en slags kärlekspresent. Hon bara tittade på mig och sa att hon inte fattade nånting".

Attrapperna
Victoria: "Det här var min skönaste dröm någonsin. En typisk singeldröm. Jag drömmer ofta singeldrömmar."

Porslinsträskon, askfatet, peniskåpan och lilla vasen
Victoria: "Här kom alla mina intressen i en och samma dröm. Blått och guld är en lättmöblerad färgkombination.
Också en ganska typisk singeldröm. Ja, ibland önskar jag att jag var singel igen, ungefär 75 procent av alla dagar."

Trollet
Victoria: "Ha ha, det här var en rolig dröm. Vad den säger är väl att, det kunde blivit värre."

De skandinaviska designtallrikarna
Daniel: "Här drömde jag att jag var hungrig, eller att vi båda var hungriga. Men när jag i drömmen frågade Victoria om hon var hungrig sa hon att hon var proppmätt.
Jag gillar enkel design, därför är det bara lite blomdekoration på kanterna av tallrikarna."

Sjömansdräkten
Victoria: "Jag har länge varit sugen på en liten sjöman. Inte nån kapten på nåt skepp eller så utan en liten, liten sjöman."