torsdag 7 januari 2010

Hajaru tugget?!


- Jag "landade" till benet ett och två. Ni fattar. Alltså, jag älskar gräs!
- Som soda?
- Ja, över hela julen. Te kaka eller bara te.
- Första intrycket är ju inte att man skulle få berusning av din modellportfölj, för den är ju tjock med tårar av "slick" ledare!
- Ja, jag vet. Och annonser.
- Inklusive Dior Homme!
- Skjuten av Hedi Slimane som ju kickstartat min karriär.
- Men du är ju ändå teatersnickare. Från Kentucky, va?
- Från Kentucky. Går på kol. Men modevärlden favoriserade min dolme.
- Det är det förflutna, alltså glöm modell slash moniker: du är "flaxen-haired looker" och har gått vidare! På nåt litet sätt. Jag med. Jag skickade ett manus till "Gus" och numera knackar jag "mjölk".
- Shit!
- Visst. Men jag har inte gett upp skriftligen, jag tillbringar mycket tid att utöva min konst. Filmar en tv-serie nu, en anpassad grej på Jean Cocteaus "Les Enfants Terrible".
- Förresten vill du ha en kopp kaffe?
- Ja, det skulle vara gott.
- Ok. Jag hämtar!