söndag 5 april 2009

Solokvist


Lördag kväll på kontoret och alldeles själv. Gjorde lite snittar med en ganska god Goudaost och hade med mig en termos kaffe hemifrån. Sen så fanns det lite kvar av vin som tydligen dracks här i går kväll. 

De stunder jag "får ha" hela kontoret för mig själv brukar jag passa på att spela keyboard. Vanligtvis när det andra är här brukar jag få höra "sluta!", så därför passar jag på när jag är ensam. Jag spelar en del ledsamt, en del underfundigt, men hela tiden på mitt sätt. 
Oftast brukar jag klä mig lite "roligt" när jag spelar keyboard, för att det ska bli lite mer "show" över det hela, men idag hade jag mina vanliga kläder.
När man är alldeles själv och spelar keyboard kan det kännas lite tråkigt. Men oftast blir  det en oerhörd stämning. 

Ibland filmar jag lite när jag spelar keyboard och kanske kommer jag lite längre fram att lägga upp några "klipp" på nån av alla dom här "videosajterna" på internet, t ex SVT Play.