fredag 17 april 2009

Hjulen på bussen snurrar runt, runt, runt!




Ja, nu sitter jag då på bussen som ska mig till Hansastaden Lübeck. Underbart väder, men det var lite kallt på "morgonkvisten" när vi gav oss av.
Innan avfärd passade jag på att ha lite kakförsäljning vid bussen. Allt för att dryga ut reskassan. Kan inte säga att kakorna gick åt som smör, men en och annan blev såld. 
Vad som är bra med den "återhållna" försäljningen är att jag i princip har matsäck för alla tre dagar jag är i väg! Det är havrekakor, vilket är ganska matigt och nyttigt.

Vi är inte så många på bussen, det kommer kanske fler allt eftersom. Bredvid mig har jag två supertrevliga killar som bjuder på "röka". Jättehärligt.

Jag har med mig min stationära dator, så jag kommer att blogga så fort jag har tillgång till ström. Nu passade jag på att "koppla upp" mig mot bussens batteri när vi tog en fikarast. 
Men nu är det iväg igen!