måndag 27 april 2009

Nu säljer jag min skiva!


På grund av platsbrist säljer jag nu min skiva. Den har två melodier, en på ena sidan, en annan på andra sidan. Melodin på andra sidan är "live" vilket skapar en helt annan stämning än en melodi som inte är "live". När det är "live" har man världens chans att träffa andra människor med liknande intressen, dock inte i det här fallet, då det är på skiva och inte "på riktigt". Men det är nåt jag glömmer, varje gång jag lyssnar på just den melodin, vilket leder till att jag blir väldigt, väldigt besviken varje gång. Det problemet finns inte alls med melodin på första sidan, då den inte är "live".

"Plattan" är kul på så vis att Eleanor har ett åkdon och att hon gör precis som hon själv vill.
Själva skivan och dess omslag har jag monterat på en av mina köksväggar, vilken givetvis ingår.
Säljes för nåt "hyvens".