söndag 22 maj 2011

Återkoppling























- Ja, hallå. Då var det jag igen.
- Jaha. Hej?
- Alltså, minns ni vad jag sa häromdan när vi pratade?
- Jag vet inte. Att vi skulle skriva om mode.
- Jo, precis. Men sa jag inte också att ni skulle maila mig när ni skrivit nåt moderelaterat? Och att vi då skulle prata vidare?
- Jasså? Ja, det vet jag faktiskt inte.
- Nä, och nu blev det inte så.
- Jo. Eller nä. Men vi skrev om mode. Det ligger på bloggen nu faktiskt.
- Ja, det var det jag ville komma till. Det var ju kanske inte så bra.
- Nähä?
- Den är ju ett ganska konstigt inlägg, tycker jag. Lite korkat, nästan.
- Men det är väl en mode-url?
- Url? Eh, jo, ja, det är det väl. Men kanske inte riktigt vad jag tänkt mig. Jag menade kanske nåt snyggt, läckert, fräckt. Som jag sa, Åsa Moberg, Kate Moss eller nåt sånt.
- Jasså. Jaha.
- Så varför la ni upp det?
- Det måste blivit nåt fel då.
- Ja.
- Ja.
- Så ta bort det nu på direkten.
- Jaha. Fast det går inte, för vi är inte kvar på jobbet nån av oss. Och imorron är vi lediga, så då går det inte heller.
- Alltså...
- Och måndag är det väldigt mycket annat.
- Väldigt mycket annat?
- Nån konferens.
- Jaha.
- Just det.
- Då får jag försöka plocka bort det, då.
- Det går nog inte.
- Går inte?
- Nä. Det är lösenordskyddat.
- Jaha?
- Och jag har glömt lösenordet.
- Så här får det inte vara.
- Men så är det.
- Det här är inte okej, det måste ni förstå.
- Du, vi satt och fikade precis. Har redan hällt upp kaffet, så...
- ...
- Vi löser det här i nästa vecka på nåt vis.
- ...
- Hej hej.
- ...