måndag 28 mars 2011

Äntligen ny vecka med nya friska tag! Och nya friska tjejer!



Äntligen ny vecka!
Herregud, den förra kändes ju som den aldrig skulle ta slut. Men nu är det nya friska tag.

Och från och med idag har vi två nya, unga, friska tjejer här på kontoret. Tänkte jag skulle lära dom ett och annat av allt jag lärt mig genom åren. Kommer inte ihåg vad dom heter så jag kallar dom Godis 1 och Godis 2.
Tror det är okej med dom.
Själv brukar jag säga "my name is Prince".
Det är så klart inte sant, men folk brukar "haja till".

Försökte fixa det lite fräckt med klockorna på väggen. Ni vet, tre världstider så där, men hittade inga visare till de två extra-klockorna, så det blev bara lokal tid. Men jag kör vintertid ett tag till, för det här vädret är ju inte sommar, inte det minsta!

Nåväl, får se vad vi ska hitta på. Känner mig "het på gröten". Ska nog fråga Godis 1 och Godis 2 om vi inte ska börja med att gå och äta en tidig lunch. Dom är lite pladdriga, så det kan nog vara bra att avbryta dom lite i sitt "tjejsnack". Kanske att dom ska få bjuda mig, för jag "glömde" plånboken hemma.