måndag 16 augusti 2010

Den italienska annonsmarknaden #6


Media summer(y) #5
- Du, förra sommaren såg jag en sån otroligt bra byxannons! Det var ett par brallor som låg nerslängda i en fiskskål och det skvätte vatten hej vilt!
- Gud, va bra!
- Ja, otroligt bra! Men jag tänker att vi kan göra en lika bra vi också!
- Jaa!
- Men jag tycker våran ska vara lite mer på riktigt.
- Jaa!
- Hur brukar du hänga dina brallor?
- Det är mamma som hänger mina brallor.
- Jo, så klart, men hur hänger hon dom?
- På en galge, tror jag.
- Precis! Så ska våra också hänga, på en galge!
- Jaa!
- Men det är snyggare om man inte ser galgen och att det istället ser ut som dom svävar i luften! Jag känner en kille som är skitbra på Photoshop, han kan nog mixtra bort galgen.
- Men jag känner en trollkarl, han kan nog få byxorna att sväva!
- Jaa! Det är ju jättebra! Och nog billigare också.
- Men blir det inte lite tomt med bara ett par brallor som ser ut som dom hänger på en galge fast dom svävar i luften?
- Jo, det är nog sant.
- Skulle man inte kunna lägga in lite bilder på några guldfiskar som simmar omkring, runt brallorna?!
- Ja, det är ju jättebra!
- Ja! För är det nåt som gör guldfiskar lite, lite förbannade, så är det nog att det aldrig finns snygga brallor i deras storlek.
- Ja, faktiskt.
- Gud, vad bra det blir!
- Ja, verkligen!
- Ja drar och fixa det här direkt.
- Men du, du har ju ingenting på dig!
- Hoppsan! Ser du mina strumpor nånstans?
- Där borta, vid bänkpressen.
- Ah, bra. Då så, då drar jag nu!
- Hej då!
- Vi är bäst!
- Ingen protest!
- Ingen protes!
- Ha ha!
- Puss, puss!
- Puss, puss.