fredag 28 augusti 2009

Våra tre bästa mickstativbilder! Nu till salu!




Sablar! Nu har vi blivit trångbodda igen! Så då måste både det ena och det andra bort. Bland annat måste vi mot vår vilja göra oss av med våra tre bästa mickstativbilder!
Det är Camping-mickstativbilden, Jag-känner-mix-pixlig-och-är-den-här-påslagen?-mickstativbilden och Avbetalnings-mickstativbilden. Som vanligt billigt, men med rätt mycket finstilt som kan sätta dig i "skiten".

Överst har vi alltså omslaget till Clusters och Brian Enos gemensamma , finfina skiva Cluster & Eno från 1977. Den bör finnas i varje välstädad lägenhet. Om inte för det väldigt fina omslaget, så för att musiken låter så mjukt och skönt och får dig att känna dig mjuk och skön också. Och när man känner sig så, då utstrålar man det och då brukar det bli ligga av!
Man ska även ha deras gemensamma skiva After The Heat från 1978, för då blir det ännu mer ligga av! Om det blir ännu mer ligga av med hjälp av deras två gemensamma samlingsplattor Begegnungen 1 och Begegnungen 2 vet jag inget om, men jag tror inte det. Det är lite samma som när jag först köpte Placido Domingos Best of vilket resulterade i 0 ligg. Sen när jag på E-Bay köpte upp mig på en komplett samling av alla hans album på compact discs, då blev det ligga av, för vi hade hantverkare på kontoret den veckan och dom fick inte mycket gjort!