måndag 6 juli 2009

Nu finns den äntligen till försäljning: Den nästan officiella Michael Jackson-minnesskylten!


Vi ber om ursäkt för att det dröjt, men då vi förväntar oss en otrolig anstormning efter denna tänkvärda lifestyle-produkt har vi låtit tillverka den i inte mindre än 23 miljoner exemplar! Och nu är dom äntligen klara! Skicka oss ungefär fem-sexhundra kronor i nåt kuvert/tygstycke/matigt så är skylten så gott som "din"!

Det är förresten våra vänner indianerna som gjort minnesskyltarna. Dom är ena riktiga "hejare" när det gäller trä. 
Det är samma gäng som har gjort den jättestora väldigt kraftiga stav med rundade kanter som jag alltid har med mig när jag går och lägger mig. Den fick jag av, jag tror han heter Sittande Pluttis, en av de större killarna i indingänget, våra vänner.