lördag 25 juli 2009

Den italienska annonsmarknaden (#3)


- Gud, vad gott det var!
- Ja, broccolin var...jättejättejättegod!
- Du är bra på att äta.
- Tack.
- Vi har en annons till här att fixa. Det är den för de här tre snygga kavajerna.
- Oj då.
- Har du någon idé?
- Jag har tre snygga kärvar här som jag fick av en snygg mjölkbonde jag träffade för ett tag sen.
- Okej?
- Och då tänker jag att man klär på dom varsin kavaj.
- Alltså tre kärvar i varsin snygg kavaj?
- Ja, precis!
- Det är ju riktigt bra! Riktigt, riktigt bra! Jag gillar det mer och mer för varje sekund!
- Jag med!
- Vi kör på det! Ta och skicka över det till killarna och tjejerna på L'uomo Vogue.
- Gud, vad vi är bra!
- Ja, vi är bäst.
- Och du är väldigt snygg idag.
- Tack. Du med.
- Tack. Du, ta på dig byxorna så går vi ut och äter varsin glass.
- Ja, det gör vi.
- Du börjar bli lite tjock, va?
- Ja. Mammas mat.
- Jaja. Det är okej. Du är fin. Mamma vet bäst. Tycker mamma du ska vara rund och go', då ska du vara det. Nåväl, nu går vi. I scream for ice cream!