tisdag 9 juni 2009

Nu tar jag över!


Tjena!
Vill bara säga att jag tar över den här skitsidan nu. Det är jag som har kontraktet på lokalen där dessa dönickar suttit och bloggat. Men nu har dom åkt ut. 
Tycker det varit jävligt stelt och tråkigt här på sidan. Jag kommer att ändra om ganska mycket här. Framförallt kommer det vara lite mer sånt som verkligen är kul. Sånt som är roligt. Och mer fotboll. Och mer nakna tjejer, inte gamla kärringar.

Och jag har en ryggsäck och i den har jag skitmycket sköna idéer.

Och det kommer att bli rätt mycket norgehistorier här också. Jag gillar norgehistorier. 
Jag kommer från Norge.

Och så byter vi namn också (jag menar, vad är Pills, Thrills & Bellyaches för jävla namn? Skitnödig diktsamling av ett CP?). 
Nya namnet blir Min blogg om lite allt möjligt.