tisdag 30 juni 2009

Bokningsbar som tusan!


Och jag vill säga att jag också är bokningsbar som tusan! Och jag skräder inte orden! Nä du! Och sablar vad jag spelar på min gitarr! Jag har cowboyhatt också för jag tycker det är festligt och jag har tamejtusan varit i USA upprepade gånger och dom hälsar mig alltid välkommen! Dom säger du, du, du är en av oss, ingen indian eller nåt utan en av oss för du skräder inte orden! 

Och jag kan komma och uppträda på din födelsedag eller din begravning eller när du blivit uppsagd eller bara vill ha vanligt kul! Jag spelar med hela kroppen och iallafall jag har alltid nära till ett skratt och jag skräder inte orden! Och precis som Terence Trent D'Arby har jag inte kalsonger under byxorna för jag tycker det fläktar så skönt på så vis, när man skakar på och svänger och slänger med benen!

På bilden ser ni förresten när jag är hemma hos en familj jag verkligen inte känner och som verkligen inte känner mig, men dörren stod öppen och jag klev in för jag är inte rädd för att ta för mig och jag skräder inte orden och det uppskattar folk! Dom brukar fråga är du från USA eller Kanada? Och då säger jag som det är, att jag kommer varken från USA eller Kanada utan jag kommer från helt annan stans för jag, jag skräder inte orden ska ni veta!