söndag 7 juni 2009

Hypnosbloggen!





Vi kommer att fortsätta blogga lite sporadiskt juni ut, sen lägger vi ner och går över till att köra hypnos här på nätet!
Hypnosgrejen är något jag kört vid sidan av som en "kul" grej. Men nu känner jag att det är så otroligt många som kan ha glädje av det, så då vill jag satsa fullt ut på det.
Alla som jag kört hypnos på, har sagt "du är ju otroligt bra på det här! Du borde köra hypnosgrejen på heltid!"

Här ovan ser ni några exempel på min hypnos. Jag är väldigt bra på att få folk (och annat) att "stelna"!
Hästen på bilden t ex stelnade helt! Liksom "frusen"! 
Sen han med benen blev jättestel, inte helt och hållet, utan på några specifika ställen (utmärkta på bilden).
Och killen jag sprang på i soprummet, stelnade hela han, hela dagen, hela veckan, hela livet!

Killen på britsen fick jag dock aldrig till det med.

Att nu börja köra hypnos på nätet, känns såväl logiskt som svårt.