söndag 28 december 2008

Vem är jag?


Jo, jag bor ihop med man, hustru och 3-4 barn. På nätterna tillverkar jag snus. På fritiden tar jag hand om lik och har hand om en kattuppfödning. I familjen ingår också en flicka som jag kallar "Gissa". Jag ÄLSKAR att fika och slappa eller stänga in mig i bastun fullt påklädd eller att åka på krigsutställningar och prata med folk utan intressen. 
Hade nån sagt till mig för bara ett år sedan att jag kommer hålla på med att blogga, hade jag sagt att "du är ding"!
Rätt ofta får jag mycket information som "dyker upp" i huvudet. Det kan gälla borttappade nycklar eller barn. Eller som Pricerunner fast på riktigt och mer exakt. 
Jag äter aldrig frukost. Älskar gratistidningen Metro. Saknar tv men betalar licens. Jag har det kärvt. Jag har en liten fotoscanner, så vill du ha hjälp med någon bild eller artikel som du vill ha "scannad", så kan jag ordna det och maila den till dig som jpg eller gif. Jag känner ett stort antal änglar. Är sugen på att hålla i någon kurs med max 5 deltagare. Jag är väldigt ofta väldigt trött. Skulle gärna ha en stor fest nångång, då skulle bordplaceringarna vara enligt bilden ovan. Och som sagt, så tillverkar jag snus nattetid.