onsdag 1 juni 2011

Beställde iPads till hela kontorsgänget, men fick felleverans!



Beställde iPads till hela kontorsgänget, men det blev felleverans. Alla ganska glada ändå. Eller, jag vet inte. Dom sa till mig: "gå och lasta av dom så kommer vi sen och så kan vi hitta på nåt riktigt kul hela gänget". Sen fick jag för mig att dom sa helt tyst: "...utom du".
I vilket fall som helst, så åkte dom plötsligt iväg i hög hastighet, hela gänget. Utan att luckan var stängd! Livsfarligt! Jag vet inte om det var planerat, eller om dom faktiskt missade att jag inte hunnit gå på igen.

Det var helt klart lite "meckigt" att dra på alla rullatorerna (eller "iWalk" som jag kallar dom)  på egen hand. Men gissar att dom skulle blivit besvikna om dom skulle försvunnit det första dom gjorde. Så jag drog först en cirka 50 meter. Sen gick jag tillbaka och drog nästa cirka 50 meter. Så där höll jag på till alla var hemforslade.
Vi hade åkt iväg ganska långt, så jag fick ta en paus halvvägs tillbaka och sova några timmar.
Men nu finns dom på kontoret allihopa och det känns riktigt bra att jag inte behövde göra "gänget" besviket.