söndag 17 april 2011

The More You Tittut Me, The Closer The Promosingel-Utlottning Gets!



















Som sagt, vi trodde dom var väck allihopa.
Våra Mozzer-skivor, alltså.

Men då stapplar nya gulliga killen här på kontoret, in lite stelt och säger att det skaver nåt otroligt i, jag citerar, "röven".  Så jag ropar in dom andra här på kontoret som mest sitter och, jag citerar, "fikar". Vi bildar lång kedja och börjar dra. Det river så klart nåt oerhört i den nya gulliga killen, men till slut börjar det "ta form", eller vad man ska säga.
Och vad drar vi fram om inte vår superlimiterade promosingel med The More You Ignore Me, The Closer I Get från 1994?! Vi blir både lyckliga (vi, det gamla gänget) och ledsna (nya gulliga killen).
Men nu lottar vi ut "skiten". Skivan alltså. Och det som finns i, jag citerar, "anslutning".

Sen blir jag inte klok på om han försökt stjäla denna ovanliga promosingel, eller om det hela var ett, jag citerar, "misstag".

Maila oss, men lova att aldrig skylla på oss om du inte vinner.