torsdag 11 november 2010

Radhussingelkillen: Snart psykiskt sjuk!


Radhussingelkillen har fortsatt att ge mig huvudbry. Det är nåt mystiskt med honom. Nu har flera andra i området rapporterat att deras fruar kommer hem supersent på kvällarna och att dom då är alldeles matta och saliga. Och alla har slutat att laga middag till familjen. Alla säger "jag blir sen, men jag tror det finns en Dafgård i frysen, ät den, jag fixar eget".

Men nu har jag en plan.
Jag har sedan helgen varit utklädd till radhussingeln och levt hans liv till punkt och pricka. Varenda grej gör jag precis som radhussingeln. Tanken med det är att han efter ett tag ska bli galen och psykiskt sjuk när han inte vet vem av oss två som är han! Att han ska liksom tro att han blivit dubbel och att han då blir helt sjuk och kanske tar livet av sig!

Nu hör jag hur han smyger utmed väggen. Varför gör han det? Det är väldigt konstigt. Det gör inga normala människor. Han är inte normal. Nä, det är han inte. Jag tror han kommer att bli jättejättejättesjuk av att jag gör så här.
Ja, han kommer att bli psykiskt sjuk.